شکایت خود را از طیرق فرم زیر با ما در میان بگذارید، در کوتاه ترین زمان به شکایت شما رسیدگی خواهد شد.

4 دیدگاه در “رسیدگی شکایات مشتریان

  1. a.lotfizamharir گفت:

    با سلام
    من از طریق وب سایت دیجی کالا یکی از محصولات شما را خریداری کرده ام. درهنگام خرید فراموش کردم درخواست فاکتور از فروشنده رو بخوام.
    الان میخوام ببینم چجوری امکانش هست فاکتور رو از شما دریافت کنم.
    کالای خریداری شده از شما هم دستبند طلا 18 عیار مانچو مدل گرم bfg084 – 0.18 می باشد

    1. حامد منوچهریان گفت:

      سلام خدمت شما، توجه داشته باشيد که فاکتور براي همه خريدهاي شما توسط ديجي کالا صادر ميشود و شما به راحتي از طريق ورود به پروفايل کاربري، بخش سفارش ها، انتخاب سفارش مورد نظر و سپس کليک بر روي مشاهده فاکتور به فاکتور خود دسترسي داشته باشيد و در صورت نياز آنرا پرينت کنيد

  2. مجتبی خادم گفت:

    با سلام و خسته نباشید. من حدود دو هفته ی پیش گوشواره ی efgs021 رو از طریق دیجی کالا از فروشگاه شما خریداری کردم .‌‌متاسفانه در همین مدت کم رنگش رفته و سیاه هم شده و باعث نارضایتی و دلخوری شده برای ما . خواستم ببینم چطور میتونید به ما کمک کنید چون مبلغ کمی هم هزینه نشده .

    1. با سلام و احترام
      در این محصول هیچ چیزی برای سیاه شدن وجود ندارد، در نتیجه آن تیرگی و کدری که احتمالا شما میبینید به دلیل عدم رعایت نظافت گوشواره هست.
      همانطور که در توضیحات محصول ذکر شده رعایت بهداشت و شستشو مرتب آن با آب و کف برای ماندگاری، دوام و شفافیت بیشتر آن الزامیست.
      محصولاتی که شامل نقره و آبکاری هستند حتما باید پس از استفاده با آب و کف شستشو داده شوند که آثار عرق بد، مواد شیمیایی مثل لوازم آرایش و عطر از روی آنها
      کاملا پاک شود.
      لطفا طبق راهنمای تصویری شستشوی محصول در پیج اینستاگرام مانچو عمل بفرمایید. مشکل برطرف خواهد شد

      با تشکر از ارتباط شما با واحد رسیدگی به شکایات برند مانچو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *